Email: info@seoexpert.rs, Tel:+381 64 12 77 044

SEO stručnjak, specijalist ili ekspert - O nama

U IT industriji vlada prava ekspanzija informacija. Dnevno se milioni novih strana pojavljuju na webu. Tokom druge polovine 2015. godine procenjuje se da se svake sekunde na webu pojavi 8 kvalitetnih web strana. U Srbiji se svakog dana pojavi oko 5 sajtova na RS domenima.

Kako živimo u post informatičkom društvu, informacija, kao i vreme pronalaženja i dolaženja do one prave ima najveću vrednost. Zanimiljivost je da se svakog dana pojavi 17-21% potpuno novih upita u pretraživačima. Ovo su upiti koji nikad pre toga nisu kucani u Gugl.

Sa druge strane, pretraživači poput Gugla svakodnevno poboljšavaju algoritme rangiranja da bi razlikovali relevantu i bitnu informaciju od zloupotreba (spam). Osobe koje se bave analizom ovih algoritama i pozicioniranjem strana na pretraživačima u skladu sa propisanim smernicama su SEO (Search Engine Optimisation) stručnjaci ili SEO specijalisti.

Zbog svega toga, SEO optimizacija je sigurno najmističnija tema u IT industriji, jer se svodi na iskustvena testiranja, predikciju i reverzni inženjering razumevanja ponašanja korisnika u odnosu na evoluciju pretraživača. Primera radi, Google sistem čine preko 2 000 000 umreženih servera(dobro ste pročitali, preko 2 miliona) sa preko 30 000 trajno zaposlenih eminentnih stučnjaka iz svih oblasti društva.

Kreatori politike rangiranja informacija na pretraživačima vešto skrivaju nove metode i najnovije signale, a SEO ljudi su im non stop za petama. Jedni su zavisni od drugih i ovo je večita trka.

Kao odgovor na sve zahtevnije izazove u svim aspektima pozicioniranja, Seo Expert je registrovan kao pravno lice tj. kao SEO agencija za računarsko programiranje od 25. maja 2012. godine. Za sada smo skoncetrisani na tržište Srbije, a specijalizovani smo za mala i srednja preduzeća.

U daljem tekstu napravićemo distinkciju između pojmova SEO stručnjak ili specijalist i SEO eksperta. Napomenimo da je ovo interna terminologija, koja je imala uspeha u komunikaciji sa našim klijentima, pa je zato zadržavamo i dalje širimo.

SEO stručnjak vs SEO ekspert

Naime, SEO stručnjak je osoba koja poseduje sledeće veštine, tj. obavlja sledeće poslove:

- Analizu ključnih reči uz pomoć specijalizovanih alata na osnovu višegodišnjeg iskustva
- Pisanje za web - imajte na umu, da se pisanje za web u odnosu na klasične medije: štampu, radio ili TV dramatično razlikuje (LSI, WDF*IDF koncept). U poslednje vreme, zbog povećanja obima poslovanja za kreiranje sadržaja angažujemo spoljne pisce koji rade uz smernice SEO stručnjaka.
- On page optimizacija ili izrada web strane po svim standardima za pretraživače (ima oko 100+ signala koji se stalno dodaju, a žuriraju se često i više puta dnevno)
- Princip dinamičkog kreiranja strane pod ovim se podrazumeva da SEO stručnjak mora razumeti kako se generišu web strane, kojim protokolima se paketi podataka šalju preko interneta i kako se prikazuju kod klijenta. Podrazumeva se poznavanje rada LINUX/WINDOWS operativnih sistema, Apache servera, MySQL ili ORACLE baze podataka, serverskih i klijentskih jezika, mrežnih protokola: http, https, ftp, schema.org protokola i td.
- Socijalne mreže i online PR ovo je veoma dinamično područje, a praćenje trendova sa Facebooka, Twitera, Pinteresta, Google plusa i td je obaveza.
- Internet Marketing, SEO stručnjak mora imati nekoliko godina iskustva u svim vrstama internet marketinga, da bi mogao da uspešno kreira i vodi kampanju.
S druge strane SEO expert osim SEO znanja mora da poseduje i ekspertizu na nekom polju. Navešćemo primer.
Ne može se uspešno odraditi marketing kampanja za novu seriju mikroinvertora za solarne panele u solarnim elektranama, ako ne poznajete dovoljno detaljno tehničku problematiku. Samo sa konkretnim znanjem možemo kreirati popularne i zanimljive članke na tu temu.

Još jedan primer, nemoguće je osvojiti ključnu reč letovanje u Turskoj, ako ništa ne znate o turizmu u Turskoj. Ovo implicira da SEO ekspert pored tematike zna i na kojim sajtovima se nalaze najkvalitetniji linkovi, a poznaje ili u kontaktu je sa većinom uticajnih ljudi iz aktuelne industrije. Ovde je suštinska razlika našeg u odnosu na ostale timove koji se bave ovim poslom. Mi prihvatamo samo one poslove za koje procenimo da imamo dovoljno ekspertize i resursa.

Za razliku od velike većine naše konkurencije mi se ne krijemo, a prvu postavu SEO Srbija tima pogledajte ispod!

Pored toga u zavisnosti od projekta uvek imamo i nekoliko honorarnih saradnika, a svi koju su zainteresovani za osvajanje dodatnih znanja svoj CV sa portfoliom radova mogu poslati na info@seoexpert.rs.

Naš SEO tim



Milan Todorović

    Milan Todorović po godinama najstariji u timu. Diplomirani inženjer eletrotehnike sa 11 godina iskustva na polju internet marketinga. Vlasnik mreže od preko 45 web sajtova. Najveći SEO uspeh: 10 000 ljudi dnevno na samo jednoj ključnoj reči. Poseduje ekspertizu i 2 Ericsson BSCS licence na polju biling sistema u telekomunikacijama. Aktivan na Twiteru, pa svoje pitanje možete postaviti i preko ove socijalne mreže @Todorovic.

 

 

    Ivan Muljevski

    Ivan Muljevski, kredibilno ime na domaćoj SEO sceni. Vlasnik više blogova i jednog uticajnog portala. Specijalnost su mu sofisticirani SEO alati poput Marketing Samuraja, SEO Majestica, Google trends-a i Insights-a. Participacija u svim socijalnim mrežama, ogromno iskustvo u na AdWords platformi.

 

 

    Darko Bjelopavlic

    Darko Bjelopavlić, naučnik i strateg. Trenutno u završnoj fazi doktorske disertacije na temu solarne energije. Piše hard core tehničke članke ne samo za web, već i međunarodne stručne časopise. Predavač na više međunarodnih konferencija, koordinator nekoliko specijalizovanih domaćih i stranih blogova i foruma.

 

 

    Milos Itic

    Miloš Itić, kreativni deo tima. Specijalnost mu je video produkcija, a reditelj je nekoliko kratkometražnih filmova. Kao diplomirani ekonomista, zadužen je i za ekonomsku problematiku i analize iz ove oblasti.

 

 


    Marko Ilic

    Marko Ilić, programer. Programiranje mu nije samo profesija već i hobi. Govori većinu programerskih jezika, a specijalnost su mu PHP i Python uz klijentske alate poput java scripta, AJAX i CSS-a. Iz SEO ugla, radio na svetskim news portalima od kojih neki broje i 100 000 jedinstvenih posetilaca dnevno. Omiljena uzrečica: "Prosto ko pasulj".

 

 

    Ana Todorovic

    Ana Todorović Radetić , profesor engleskog. Pisanje za web, recenzije, lektura. Prevod sa engleskog, ruskog i bugarskog jezika na srpski i obrnuto. Koordinator i autor kolumne "In theatro" na najposećenijem srpskom portalu B92.net.

 

 

Mali, a specijalizovan i uigran tim sa jasnom strategijom može puno toga da uradi!







Online forma za analizu vašeg sajta

Zašto sarađivati sa nama?

01

Stalno usavršavanje. SEO je najdinamičnija IT oblast. Mi pratimo trendove.

02

Iskustvo. Za razliku od programiranja gde se obavezno testira aplikacija, na SEO polju ne postiji okruženje za testiranje. Jedna greška može poništiti višemesečni rad. Samo iskustvo i ogroman broj sajtova su garant da je svaki naš potez promišljen i odgovoran.

03

Planiranje. Novi SEO je brilijantna strategija sa pripadajučim taktikama za njeno ostvarenje. Mi smo sproveli u delo veći broj SEO startegija.