Internet marketing

ADSENSE zarada u Srbiji – osnove

Namenjeno početnicima koji nameravaju da zakorače u Adsense svet.

Adsense u SrbijiZarada preko interneta je uvek aktuelna tema. Prava optimizacija jeste da sa što manje vremena i uloženog truda zaradite što više. Postoje urbane legende kako su se ljudi obogatili na webu. Genijalci će se uvek snaći, bilo na webu, bilo u offline svetu. Za obične ljude suština je sledeća: „nema čarobnog štapića“! Ko nije duhovit u relanom svetu, neće biti duhovit ni na internetu. Ko nije vredan, sposoban i odgovoran u realnom svetu, propašće i na internetu.

Ali da se vratim temi. Ako ne znate, uz neke varijacije, Google se može smatrati broj jedan kompanijom na svetu. Neki će možda reći da je broj dva, ali čak i da je tako, ništa se ne menja u donjoj analizi. Svakako se nalazi na vrhu. Zašto? Kako je uspeo da ostvari dnevne prihode u milionima dolara (ili evra), svejedno? Za one koji ne znaju, AdWords, sistem za pametno oglašavanje na pretraživačima, ali i unutar mreže partnera, je mehanizam koji puni budžet Guglu sa možda 95%.

Znači, od prodaje klikova, tj. pametnih oglasa uobličenih u njima, Google odlično zarađuje . Sa jedne strane povezuje osobe koje traže neki proizvod, a sa druge osobe/firme koje taj proizvod prodaju. I to radi jako dobro i jako uspešno. Ako ukucate u Google recimo „jeftino putovanje u Istanbul“ videćete kako iskaču oglasi na vrhu i sa strane. To su plaćeni oglasi, a ispod njih se nalaze organski rezultati pretrage. SEM tehnike (Search Engine Marketing) definišu borbu za mesto na plaćenim AdWords pozicijama, a SEO tehnike, o kojima smo dosta pisali, rangiraju web strane u skladu sa Google aktuelnim kriterijumima. Za AdWords pozicije morate plaćati, a posete sa organskih pretraga su besplatne. Naime, Google plaća u ovom trenutku, po poslednjim estimacijama, 40+ data centara, sa blizu 3.000.000 servera i preko 30.000 vrhunskih stručnjaka. Dobar deo ovih resursa se troši za obezbeđenje što kvalitetnije organske pretrage, koja je pri tom iz ugla korisnika, ali i webmastera besplatna.

Simpatično je spomenuti neku uobičajenu statistiku:

– Gugl pretraživač dnevno koristi oko milijardu ljudi,
– Tih milijardu ljudi u proseku ukuca preko tri milijarde fraza,
Svakog dana pojavi se na Guglu oko 20% fraza koje nikad nisu kucane (ovo je neiscrpna dimenzija kad je SEO optimizacija u pitanju)

Za saobraćaj sa plaćenih pozicija morate imati budžet koji želite da trošite, a za organsku posetu u najprostijoj rečenici: kvalitetne sadržaje koje realni surferi traže i … i linkove ka njima.

Ali Google ne miruje, on želi da poveća svoju zaradu, i stalno radi na tome. I šta je osmislio? Osmislo je da se poveže sa kvalitetnim sajtovima i njihovim webmasterima, dozvoljavajući im da prodaju Adwords oglase unutar njihovih strana. To se iz ugla oglašivača naziva Adwords ili oglašavanje u partnerskoj mreži sajtova, a iz ugla medija (sajtova), tj. webmastera kontektstualno oglašavanje ili Adsense.

Naravno, stvar je neznatno složenija, ali ovaj iscrpan uvod trebao bi kreativcima da dočara kako su Adwords i Adsense izuzimajući google pretraživač različite strane iste medalje.

Na dalje odgovorićemo kroz 10 tačaka zašto treba ozbiljno obratiti pažnju na Adsense:

1. Sve počinje od hobija. Ako imate hobi u kojem uživate, onda nema lepše stvari od toga da vam neko plati da se njime bavite. Naime, ako ste fotograf, objavljujući svoje fotografije uz Adsense oglase vi možete zaraditi. Ako ste pisac, bloger, putopisac, kreator video sadržaja, zaradite uz oglase na objavi svojih radova. Ako volite da programirate, Adsense se odlično uklapa uz vaš kod i tako dalje…
2. Ako nemate hobi, ili hobi vam neće zaraditi dovoljno novca, rečeno stručnim jezikom, posle faze entuzijazma mora uslediti faza profesionalizma. Potražite ključne reči ili fraze koje se puno pretražuju, a nemaju konkurenciju. Pa na primer, red vožnje, filmovi online, ili možda vremenska prognoza. Konkretno, sajt TT Group koji je prilagođen Adsensu za turističke fraze i vremenske prognoze na jednoj od dolaznih strana izgleda ovako. Vremenska prognoza u različitim konotacijama se samo na srpskom jeziku sa svim long tailovima ukuca i do milion puta mesečno. Sa delom ovih poseta imaćete šansu da obezbedite dovoljno klikova za pristojnu zaradu.

3. Koliko ću zaraditi? U Srbiji ovo je prvo pitanje. Ako se pitate koliko će vam platiti, odgovorićemo prvo inverzijom. Teško da će vam iko platiti više od Google-a. Naime, svoju veličinu u Adsense programu Google je iskazao tako da od svakog dinara koji Adwords oglašavač uplati na račun Gugla, 68% ide webmasteru, a samo 32% Guglu. Odgovorićemo i drugim rečima. I najdarežljivije agencije za kontekstuelno oglašavanje neće vam dati više od 50% cene koju njima uplati oglašivač. Znamo da baner oglasi dobro dođu, al dođu i prođu, a Adsense je uvek tu. Diverzitet reklama je maksimalan, stabilnost plaćana je neprikosnovena, upravljanje oglasima odlična. Probali smo razne varijante, al dugoročno ne postoji platfoma koja je isplativija od Adsensa.

4. Da li će sa vremenom cene klikova padati? Naprotiv. Cene klikova će samo rasti. Čak i na domaćem tržištu Google je ozbiljno krenuo u građenje mreže sertifikovanih prodavca Adwords oglasa. Kako se broj klijenata povećava, cena klika će samo rasti. Spomenuću da za najskupllje klikove u Vašingtonu na primer, cena klika na temu kredita ili osiguranja ume da pređe i preko 150 Dolara. Na našem tržištu se kreće od nekoliko Euro centi pa do par Eura. Ako mislite da ste dobri na nekoj globalnoj temi, okušajte se!

5. Da li se to isplati? Postavite za početak cilj da dobijete na godišnjem nivou jednu prosečnu platu u republici Srbiji od oko 500 Eura. Taman za letovanje. To je oko 1,5 Eura dnevno. Cena klikova zavisi od niše, tematike kojom se sajt bavi, brojem pregledanih strana po jednom posetiocu, komercijalnoj dimenziji same strane na koju su surferi sleteli, veštini prilagođenja oglasa, sadržaju i tako dalje. Konkretan prikaz cena po hiljadu prikaza ,na konkretnom sajtu je zabranjen. To je cela nauka, ali ko voli, vrlo brzo ulazi u proces.

6. Ko može da se prijavi za Adsense program? Kakvi su uslovi korišćenja? U praksi svako ko ima sajt, blog, forum, sa bar desetak kvalitetnih URL-ova može participirati za Adsense. Što se tiče uslova korišćenja, suvoparnu administraciju niko ne voli, pa ovo je nešto što početnici obično preskoče. Al, vi nemojte. Pročitajte uslove korišćenja bar tri puta, jeste da je na engleskom, al imate Google translate varijantu. Za one koji će ipak preskočiti naše savete evo par napomena:

– Nemojte nikad kliktati na svoje oglase i pokušavati da prevatite čika Gugla. Jednom ukazano poverenje nikad nećete povratiti.
– Nemojte uz sadržaje koje ne biste gledali sa svojim roditeljima ili decom, postavljati Adsense kod. Ad sense oglasi neguju porodične vrednosti. To znači da zaboravite na psovke, kocku, adult i slično.  Tuđe sadržaje zaboravite.
– Ne stavljajte oglase neposredno ispod naslova, ne lepite ih na nula piksela uz multimediju i ne podstičite posetioce da klikću na njih.

7. Dugoročnost. Ovu tačku obradiću u prvom licu. To je moja omiljena tačka, iako jeste mač sa dve oštrice. Obožavam projekte koji imaju dugoročni efekat. Jednom pokrenuto ono funkcioniše. Ako sa vremenom stvarate dovoljno kvalitetnih sadržaja, koji će sami indukovati linkove, a preko socijalnih dugmića posetioci neće moći da odole da ih ne podele, na dobrom ste putu da postanete Adsense profesionalac.

Evo nekoliko ideja:

– Razmislite kako da motivišete ljude da sami kreiraju sadržaje za vaš sajt (era foruma nije u potpunosti izumrla),
– Razmislite o nekom originalnom agregatoru sadržaja,
– Unutar interfejsa vašeg sajta ebmedujete fleš igrice, zanimljive video sadržaje ili
– pak kreirajte servise koji nedostaju na domaćem tržištu

Onda i bez standardnog tekstualnog sadržaja imate savršeno plodno tle za Adsense. Naravno, konkurencija čini svoje. Ponovimo da se svakog dana pojavi do 20% novih upita, toliko starih i nestane, pa to je šansa za svakog ko voli izazov.

8. Plaćanje. Kada nakaplje 100 dolara na vaš nalog Google će pokrenuti proceduru plaćanja. Ranije se slao ček, a sada postoji elektronski transfer i za Srbiju. Ako postanete ozbiljni, sa aspekta legalnosti, fakturisanje možete vršiti preko agencije kreirajući ino fakturu. Što se kašnjena tiče, možete odahnuti, Google ne kasni.

9. Imate pitanje? Koga pitati ako još nešto nije jasno ili ako negde zapne? Resursa koliko hoćete. Postoji puno stručnih blogova, kao na primer ovaj članak, koristite donju formu za komentare. Zatim postoji nekoliko foruma na ex Yu prostoru gde možete pokrenuti temu i sačekati mišljenje iskusnih webmastera. Obavezno pratite zvanični Adsense Google Blog, prijavite se na mejling listu i čitajte iskustva dokazanih pablišera. Twitter i Google Plus su takođe odličan izvor važnih informacija na ovu temu. Lepa vest je da su ljudi iz Google za Adrija regiju obezbedili odličnog profesionalca sa kojim možete i usmeno komunicirati na srpskom ukoliko mislite da je nešto ostalo nedorečeno, da se potraži koji savet i tako dalje. Dakle niste sami.

10. Je l’ ima još nešto? Ima još puno toga… Kao na primer, ne gubite vreme za rad sa klijentima. Neiskusni webmasteri ovoj tački ne pridaju značaja, ali vremenom shvate šta znači da se ne morate baviti poslovima prodaje oglasnog prostora. Pustite neka prodavci Adwordsa zarade svoj hleb. Naravno, niko vam ne brani da promovišete svoj kanal u razgovoru sa oglašivačima. Ako imate relevante sadržaje niko neće biti ravnodušan na korisnog posetioca, pa vremenom oni će se i sami javljati.

Ukoliko ova tema zaživi, pokrenućemo i par iskustvenih priča o naprednoj optimizaciji zarade putem Adsense kanala, na primer:

– Najbolja iskustva iz prakse
– Najbolje pozicije oglasa
– Formati i dizajn oglasa i tako dalje.

Pitajte!

Narano, veća zarada je u najdirektnijoj vezi sa SEO pozicijama vašeg sajta, a one sa količinom linkova koji dolaze ka vašem sajtu. Zato, dobro je da se malo pomažemo, pa svi koji žele  3 Way ili 4 way razmenu linkova (ili ostali vid SEO saradnje) neka mi pišu na info@SeoExpert.rs.

Milan Todorović

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group . Posebno zainteresovan za nadolezeću revoluciju kvantnih računara. Aktivan na Twitteru @Todorovic. Ukoliko imate SEO nedoumicu, na pravom ste mestu za aktuelnu konsultaciju.

komentara

Klikni ovde da bi ostavio trag

Zaštita od robota, molimo vas dokažite da ste posetilac *

  • Pozdrav,

    Blog je uspešno startovao, oglasi su postavljeni. Moje pitanje je koliko puta na različite oglase ispod postova na blogu neko sa jedne IP adrese ili mob. telefona može da klikne (na dnevnom, nedeljnom nivou), a da to, naravno, nisu administratori bloga sa svojih IP adresa?
    Bez podešavanja, Google je, koliko mi se čini, na osnovu onoga čime se bavimo, prilagodio oglase koji se pojavljuju, što me raduje.

    Hvala na odgovoru!

  • To je pitanje kojim iskreno ne bi trebalo da se bavite. Vaše je da učinite sve da vaš medij radi u skladu sa Adsense pravilima… Google veoma dobro zna da razlikuje validne od nevalidnih klikova i nemojte da mu se mešate u posao 🙂

  • Sta mislite, da li postoji mogucnost da Google diskriminise sajtove koji nemaju adsense? Desilo mi se da u decembru na affiliate sajtu (nije ovaj navedeni) imam oko 50% manje poseta nego u novembru i januaru iako citam da je kod drugih suprotno. Nemam adsense na mojim sajtovima.
    Prvi put kada sam imala blog na kome sam se ucila kliknula sam na rec koja je plava jer mi je to privuklo paznju. Danas mislim da je to bila ponuda od Google, ali me posle ignorisao zbog tog klika. Da li ce mi to uzeti za zlo ako se prijavim za adsense sa nekim sajtom koji nije onaj pocetni?
    Hvala.
    Dragica Mitrovic

  • Ćao Dragice,

    1. Adsense dramatično neće uticati na SEO. Tvoj pad se desio usled nečeg drugog: loši sadržaji bez dodatne vrednosti, loši linkovi, gubitak neke fraze usled rada konkurencije, previše affiliate linkova koji su pri tom veoma visoko…

    2. Jedan invalid klik može da se desi svakom i to nije problem. on će biti ignorisan. Ako je samo jedan i ako nisi banovana možeš isti Adsense koristiti na puno sajtova. U slučaju da jesi banovana na tom sajtu Adsense više neće moći da se vrti. Svaki drugi sajt je nezavisna priča.

  • Pozdrav, ne mogu uspešno prijaviti sajt na adsense, uradio sam sve promene koje je bilo potrebno, adsense je do tog trenutka odbijao moj zahtev zbog „google politics“, kada sam to rešio onda je problem bio nedovoljno sadržaja. Nakon ubacivanja sadržaja sada je ponovo razlog „google politics“.

    • Ćao Nenade, skoro su pustili kreiranje blog članaka na FB-u, al da će dozvoliti AdSense u njih čisto sumnjam. Pre bi bilo da Facebook pusti neki svoj Ads za usere koji generišu sadržaj, al u ovoj fazi razvoja ove socijalne mreže to se može očekivati samo kao teorijska varijanta. Možda se desi nekad u budućnosti nešto nalim ovoj hipotezi, al čisto sumnjam da je to model zarade koji tebi treba 😉

  • Pozdrav. Da li sadržaj sajta određuje ili bar sugeriše guglu koje oglase će da prikazuje? Primetio sam da mi je zarada naglo skočila kada sam adsens postavio na jedan od mojih sajtova, proverio sam u gugl planeru i ukapirao da su kljucne reci vezane za tu nišu prilično skupe, dosta skuplje nego reči iz niše mog sajta na kome sam već imao adsens. Razmišljam da od sad neke sajtove pokrenem birajući nišu na osnovu cene relevantnih ključnih reči, ili da mi bar ta cena bude dodatni kriterijum pri odabiru niša za Amazon sajtove (Amazon mi je inače glavni izvor zarade). Šta Vi mislite o tome?
    Hvala.

  • AdSense su kontekstualni oglasi i naravno da ne može biti ista cena klika ako imate sajt o receptima, turističkim destinacijama, automobilizmu ili nekretninama. O uslugama da i ne govorimo…

    Ali bitna je i lokacija. Stručnjaci za AdWords govore da se na teritoriji New York-a troše odavno trocifrene brojke u dolarima po samo jednom jedinom kliku (bankarstvo, advokatske usluge…).

  • Odličan tekst Milane!

    Jedno pitanje, kada dobijamo klikove na domaćim stranicama, recimo iz dijaspore, bilo da dolaze organskom posetom ili putem FB, kako se tu određuje cena klika?
    Te ključne reči nemaju neku veliku cenu ovde svega nekoliko euro centi, dok je ipak bolje priča sa dijasporom. Daću vam moj primer rekord za klik na domaćem sajtu koji je došao iz USA je 15 eura 🙂 na eng stranici je 27 eura, utvrdio sam i po kom keywordu je došao klik…
    Takođe možete li mi pojasniti kako se vrednuje klik na oglas koji nije došao putem pretraživača?

    Hvala unapred!

    • Ćao Bane,

      Odlična pitanja. Surferi sa „skupljih tržišta“ se targetiraju skupljim reklamama. Zavisi i od toga da li je surfer upao i u neku remarketing kampanju, ali za razumevanje celog procesa licitacije treba dobro ukapirati AdWords.

      Sistem otprilike procenjuje relevantnost teksta uz koji se pojavljuje oglas. Zatim zavisi i od toga koliko klijenata se gura za plasman oglasa za tu stranu na tom sajtu. Meni se dešavalo da usled neiskustva oglašivača bude potrošena poprilična cena za poziciju na oglasu.

      U prevodu, sadržaji treba da budu maksimalno relevantni i da motivišu na komercijalnu nameru i eto skupljih klikova 🙂 Adwords stručnjaci brzo ukapiraju koji sajtovi šalju kvalifikovanu posetu i onda se bore za nju.

      Tako da kad dođe surfer sa Fejsa na tu stranu, zavisi od procene onih koji su kreirali reklamu iz Adwordsa koliko će biti zainteresovani da se po svaku cenu pojavljuje njihov oglas.

  • Hvala na odgovoru ali me sad malo buni to sto kazete kao da kvalitetan publisher ne treba brinuti oko toga.Po meni to znaci da Google ne tretira sve korisnike isto jer one slabije izbacuje.Ipak mislim da su oni mulit milionska kompanija koja ne sme imati takav pristup,jer svi imaju ista prava.

  • Kad sam rekao „kvalitetan publišer“, imao sam na umu da će „kvalitetan publišer“ dobiti veću porciju surfera preko SEO kanala, jer je svojim kvalitetom zaslužuje, a ne ikakvim beneficijama, a samim tim i veću zaradu. Ni manje ni više od toga… Aposlutno jednaka prava za sve, ali neće svi svoja prava iskoristiti na maksimalni način 😉

  • Jedna konstatacija, bar moje iskustvo, prošle godine u ovo vreme broj klikova sa računara i mobilnih telefona bio je gotovo jednak, dok je ove godine situacija gotovo dramatična, sa računara gotovo 3 puta manje.
    Srazmerno se smanjio i broj prikaza oglasa sa računara, pa je verovatno problem u adblokerima.

    Kakva su vaša iskustva?

  • Pozdrav, veoma koristan clanak.
    Imam jedno pitanje, u velikoj sam dilemi, ne mogu da pronadjem koliko iznosi prosecan klik za nase trziste u odnosu na strano trziste, trazim vec sat vremena na google, ali mi izlaze samo neke stare forum teme iz 2011 2012 itd, cak i kad kucam „cena adsense klika 2016“ ili slicno? pre 3-4-5 godina nije bila sjajna situacija, ali me zanima da li se to mozda promenilo u skorije vreme, prosek je bio od 0.01 do 0.03 po kliku sto je stvarno jako malo u odnosu na 0.3-2.5 na stranom trzistu? Znam da sve zavisi od niche-a, ali zanima me okvirno, kakva je situacija sada u 2016? Unapred hvala!

    • Ćao Alex,

      Ništa se dramatično nije promenilo u odnosu na prethodne godine, vrlo teško je raditi te uravnilovke jer na domaćem tržištu sve zavisi kad će najveći igrači poput Telekoma, Vipa, krenuti u oglašavanje.

      Takođe sad će izbori pa će i političari da iskaču sa svih portala i blogova 🙂 i naravno da će cena klika da skače. Takođe sezona. Reči „leto u Grčkoj“ nisu isto plaćene jula, avgusta i novembra 🙂

      Ali ako planiraš nešto ozbiljno, najprofesionalnije je sprovesti eksperiment preko AdWordsa. Zakupi ključne reči koje pratiš u mreži displej oglašavanja, videćeš cene klika na svakom portalu, 0.68 posto ide na AdSense, a ostatak Guglu. Kratko i jasno sve na dlanu 🙂

  • Imam problem sa aktivacijom Google AdSense-a. Naime, uradio sam sve kao sto kazu, prijavio se, prosao prvi korak, u drugom koraku sam postavio kod na sajt i nakon 6 dana, Google je odbio moj zahtev. Dobio sam ovu poruku:

    As mentioned in our welcome email, we conduct a second review of your AdSense application once AdSense code is placed on your site(s). As a result of this review, we have disapproved your account for the following violation(s):

    We did not approve your application for the reasons listed below

    Site does not comply with Google policies: We’re unable to approve your AdSense application at this time because your site does not comply with the Google AdSense program policies or adhere to the Webmaster Quality guidelines. It’s our goal to provide our advertisers sites that offer rich and meaningful content, receive organic traffic, and allow us to serve well-targeted ads to users. We believe that currently your site does not fulfill this criteria.

    Here are some recommendations to help you improve the user experience on your site and comply with AdSense criteria:

    It’s important for sites displaying Google ads to offer significant value to the user. As a publisher, you must provide unique and relevant content that gives users a reason to visit your site first.
    Don’t place ads on auto-generated pages or pages with little to no original content.
    Your site should also provide a good user experience through clear navigation and organization. Users should be able to easily click through your pages and find the information they’re seeking.

    • Čika Gugl nije zadovoljan kvalitetom sadržaja na tvom sajtu. Postoje sajtovi koji su prosto pravljeni samo za AdSense i nemaju nikakav drugi smisao. Recimo kako će izgledati novi model BMW-a i onda ređaju totalne besmislice… Ne kažem da ti to radiš, ali kreiraj sadržaj koji ima suštinsku vrednost, malo ga promoviši po socijalnim mrežama… pa onda zatraži opet revju.

  • Pozdrav

    Upravo sam napravio blog preko google bloggera i dugme za povezivanje sa adsense mi je onemoguceno. Zelim da odma pocnem sa postavljanjem sadrzaja, reklamiranjem po socijalnim mrezama i zaradom… Sta da radim?

      • procitao sam vas tekst i sve odgovore koje ste dali , i nisam primetio pitanje koje bi postavio.
        10 godina imam sajt na srpskom koji je donosio jedno vreme pristojan prihod od adsense, u poslednje dve godine se to drasticno smanjilo u odnosu na raniji period, Sajt nije mobil frendli odnosno na mobilnim telefonima ne izgleda sjajno i sadrzaj se jedva vidi mora da se zumira i sl.. predpostavljam da je to razlog smanjenja adsense zarade koja je pala na 20% od zarade pre dve godine, dali je to razlog. inace sajt se svaki dan azurira novim oglasima , naime upitanju je oglasnik za poslove.
        Hteo bi da pokrenem i par sajtova na engleskom jeziku kako bi klik bio veci a uvezi toga imam pitanje koje predpostavljam da ce i druge interesovati jer nigde nisam video odgovor na to pitanje.
        1 dali je bitno gde cu kupiti domen u srbiji domen 1500 dinara godisnji com a napolju skuplji to pitam zbog google adsens dali to ima ikakve veze.
        2 dali je bitno za gogle adsense odnosno na kojem hostu je ja imam na orion telekom host sa 5 domena imam parkirana dva na srpsko, dali ce mi cena klika biti manja ako su na nasem host i da ih postavim na host u americi ili negde drugde na zapadu
        nadam se da sam dobro postavio pitanja
        unapred zahvalan

        • Ehej, zarada je pala i zbog sve veće konkurencije,

          1. Nije bitno gde ćeš kupiti domen. Bitno je koliko na tvom sadržaju AdWords ima smisla za oglašivače,
          2. Najbolje da imaš svoj server i svoju IP adresu. Lokacija servera je najbolja da bude tamo odakle je najdominantnija poseta, internet paketi onda najkraće putuju :), a Gugl voli da pomaže lokalnu ekonomiju 🙂

  • Pozdrav.
    Interesuje me kako da otvorim adsensee bez sajta jer nemam. Doduse nije mi ni bitan nalog sa adsensee-a ukoliko postoji neki alternativan metod unovcavanja youtube video prikaza. Jer kada kliknem na montizuj ode pojavi mi se adsenesee.
    A youtub kanal ima preko deset godina i preko 6 000 000 miliona prikaza ukupno od 32 video snimka, sve zajedno prikaza. Da li se moze bez adsensa tog jer nemam sajt? a drustvene mreze ne priznaju.
    Uopste, kako da unovcim te prikaze.
    Hvala.

    • Ćao Uroše, dobro pitanje… nisam mnogo iskusan sa Youtube oglašavanjem, ali pogledaj iskustva na Guglu, a moj savet je da podigneš neki Vlog, okačiš tamo ovih 32 vido klipa uz neke dodatne opise i kategorizacije i onda konkurišeš za AdSense… To je par dana posla…

      • Hvala. Kako da napravim Vlog gde? Ili blog? blog je text, vlog video.
        Imam preko 10 000 prijavljenih na kanalu. Al sta vredi kada nemam adsensee.
        Na kanalu je tradicionalna muzika. (Srbija, Kina, Japan, Amerika, itd itd)

          • Malo pre sam pretrazivao na googlu, sve i svasta povodom adsensea, kazu ljudi da se moze i bez adsensee-a, ne znam kako. Ovo su neke mreze valjda ili sl kao i adsensee
            http://socialblade.com/youtube/top/networks
            E sad, kako zaobici taj adsensee, to je pitanje.
            Imam mesecno preko 100 000 pregleda. (od ukupnih video snimaka) pise da je dovoljno tih 100 000 pregleda za partnerstvno sa nekom od tih mreza.

        • Adsense te odbija jer nemas svog originalnog sadrzaja. Cak i kad bi te prihvatili ne bi ostvarivao zaradu jer su te pesme zasticene autorskim pravom. Sto znaci… pojavljivale bi se reklame ali sva zarada bi isla autorima tih pesama

  • E ovakve informacije vrede. Svaka cast!

    Hteo sad da pitam nesto vezano za youtube… imam kanal od marta 2016 god, pregledi mi idu preko 40% iz Amerike, do sad sam zaradio preko 700e. Od skoro poceo sam da stavljam linkove ispod videa u deskripciji koji idu preko adf.ly oa me zanima Da li bi adsense imao nesto protiv toga jer do sad nisam dobio nikakvu opomenu ili tako nesto. Puno bi mi znacio odgovor. Hvala!

  • Pozdrav,

    Imam youtube kanal koji je odjednom postao jako popularan i ima dosta pregleda,iz stranih zemalja,
    tako da mi na adsense svakodnevno raste zarada i vec je dostigla odlicnu cifru za ovaj mesec.

    Moje pitanje je sta ja da radim sa tim novcem? Da li mogu da ga podignem i trosim na sopstvene potrebe ili
    treba da platim neki porez? Nisam nikada cuo da neko placa porez od zarade sa youtube-a .

    Hvala na odgovoru!

Preporuka

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: