On page optimizacija

Domaćinsko vođenje blogova u 2014

Ćao svima, sa Svetim Jovanom konačno se završava novogodišnja atmosfera i vreme je da se krene u ozbiljan rad! Matt Cutts, šef anti spem tima u Google, najavio je još novembra prošle godine udar na blog šeme, a sa početkom januara već postoji evidentirano delovanje novog algoritma.

Kuća u selu Dragovita, mahala Poljanje

Već smo pisali o SEO trendovima koje očekujemo tokom ove godine, al posle sinoćnjeg blog posta Met Katsa naša ideja je da još jednom skrenemo pažnju, ovoga puta prostim jezikom kako da domaćinski vodite svoj blog tokom narednih meseci.

1. Razmislite kome dajete link iz gost posta. Koliko god bio kvalitetan gost post koji neko želi da objavi na vašem blogu, ako nije relevantan nemojte dozvoliti. Pogotovu ako linkuje ka sumnjivim stranama. Naravno, kvalitetnog autora koji želi da se predstavi vašem komjuitiju, ispriča retko dobru priču i dobije referale ima smisla dopustiti. Prvi se razlikuju od drugih po tome što samo traže isključivo do follow linkove.

2. Razmislite koliko često dozvoljavate gost post. Sajtovi koji služe samo za gost postove, tj. blogovi gde se piše samo radi SEO vrednosti linka osuđeni su na desetkovanje. Ako ste ipak doneli odluku da nekome dopustite gost post, nemojte pronalaziti opravdanja i dopuštati ovakvu aktivnost previše često. U Srbiji se brzo pročuje gde može da se ubode po koji link. Imamo utisak da sada link mnogo više skida PR sa strane/sajta na kojem je objavljen nego što je to bio slučaj od ranije.

3. Imajte uvek maksimalno tačne informacije i doživljavajte sebe kao lidera u svojoj oblasti. Kako ste nešto napisali stvar je forme i to Google fantastično razume. Ali da li je ono što ste napisali tačno, i dalje je veliki izazov za sve, a pogotovu za Google. Na ovom polju Google nije previše napredovao, mada verovatno hoće. Autoritet pisca je nerazdvojni deo  napisanog. U cilju definisanja vašeg autoriteta, prate se svi signali, pogotovu oni sa socijalnih mreža i uticajnih profila. Nemojte nekredibilnim informacijama izazivati kratkoročne efekte. Tokom 2014. koncizniji teksovi će verovatno bolje prolaziti, što sada još uvek nije slučaj.

Umesto zaključka

Na kraju možemo reći da relevantni link sada više vredi, ali biće sve teže do njega doći. Ovo je izazov za sve, a posledica je, da će SEO svakim danom biti sve teži i sve skuplji!

Milan Todorović

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group . Posebno zainteresovan za nadolezeću revoluciju kvantnih računara. Aktivan na Twitteru @Todorovic. Ukoliko imate SEO nedoumicu, na pravom ste mestu za aktuelnu konsultaciju.

1 komentar

Klikni ovde da bi ostavio trag

Zaštita od robota, molimo vas dokažite da ste posetilac *

Preporuka

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: