Konferencije

Google Partners Event u Srbiji

Google Partners Srbija
Google Partners logo

U Četvrtak 21. novembra održano je prvo predavanje o Google partnerstvu u Srbiji. Google Partners je poboljšana platforma Google Engage-a i kao takav evoluirana je verzija u procesu

– Besplatne Adwords sertifikacije,
– Pristupu istraživanja tržišta i edukativnim resursima
– Primeni promotivnih Adwords vaučera

Oko 50-tak ljudi okupilo se na IX spratu Beograd Art Hotela u centru Knez Mihajlove. Među gostima nije bilo poznatih lica što mi je ostavilo enigmatičan utisak.

Prva u nizu predavača bila je Ivana Grabovac, ako se ne varam Adwords produkt menadžer u Google i neko ko najbolje razume kako se primenjuje Adwords platforma na Balkanu. Ona je ispričala Google viziju partnera u Adria regiji i razjasnila puno nedoumica na ovoj temi. Otvorenost, pristupačnost i stručnost su stvarno maksimalni. Moja opservacija oko gafa da joj je neko ukrao telefon, govori da Srbija i dalje drži pijedestal sa statusom najnezgodnijeg tržišta u svakom smislu u regiji.

Zatim je usledila priča Sandro Lazovića iz online marketing agencije Arbona sa ostrva Raba. Ispričao je odličnu, vrlo realnu priču o razvoju Arbone, sa puno konkretnih detalja iz njihovog posla. Podsetimo se da je Rab, prestonica omladinskog letnjeg turizma Hrvatske i kao takav totalno je interesantan stranim posetiocima. Ovo i jeste idealni poligon za Adwords. Vrlo teško je napraviti paralelu sa nekim ovakvim mestom u Srbiji, da bi cela priča mogla doživeti lokalizaciju za srpsko tržište. Posle predavanja popričao sam sa Lazovićem. Ostavio je utisak velikog profesionalca, a javni detalj koji vredi podeliti sa vama je da trenutno 55% zarade Arbone čini Adwords, a 35% SEO usluge. Ostatak su konsulta ntske usluge koje se još uvek teško prodaju.

Naradno predavanje dolazi iz Slovenije, iz kompanije Go Click. Luka je ispričao priču u kojoj osim činjenice da ima para u ovim oblastima nije rekao nešto posebno korisno. Plan da su zauzeli Skoplje i dolaze na tržište Srbije, govori da ima prostora za rad i da je tržište još uvek rovito.

Velemajstor Blaža Gandera iz Budimpeštanske firme Intren podelio je mnogo konkretnih i korisnih detalja o online kanalu prodaje. Razmislite o kreiranju posebne kampanje za klijenta na pretraživaču, na socijalnim mrežama, blogosferi, diskusionim grupama. Na svakoj od ovih entiteta se pretražuju različiti nivoi informacije, pa treba se svakoj posebno prilagoditi.

Evo video klipa sa zvaničnog otvaranja na globalnom nivou, a nadamo se ukoro i lokalnoj multimediji:

Nakon ispričanih priča, usledile su 1 na 1 konsultacije, a zaključak cele priče je da je procenat budžeta koje srpske firme troše na online marketing još uvek mali, pa to je i dalje šansa koju treba iskoristi. Možda već u predstojećoj novogodišnjoj i božićnoj groznici za 2014. godinu.

Milan Todorović

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group . Posebno zainteresovan za nadolezeću revoluciju kvantnih računara. Aktivan na Twitteru @Todorovic. Ukoliko imate SEO nedoumicu, na pravom ste mestu za aktuelnu konsultaciju.

1 komentar

Klikni ovde da bi ostavio trag

Preporuka

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: