Opšte

Primer dobre kampanje na Gugl plusu

Korisnicki doživljaj, pixabay

Ako već ne koristite Google Plus u poslovnoj primeni evo par saveta za korišćenja ove sve popularnije, ali i uticajnije socijalne mreže. Trenutno je neki običaj da se nastupa ovako:

Sistem čini:

– Officijelni Google page (ne profil) Brenda za koji se vodi kampanja na Google plus
Goole Plus autorski profili koji kreiraju tekstove,
– Ostali Google plus profili

Ono što je prednost Google Plusa je što pored ubrzavanja indeksiranja najlakše omogućava praćenje viralnosti, a članci koji pokreću lavinu plusića idu odmah visoko i na pretraživačima (SERP-ovima), bilo je i biće.

Ono što treba znati je da na broj plusića utiče koliko je puta neko pritisnuo +1 i koliko puta je šerovan i rešerovan post.

Primer dobre kampanje na Google plusu treba izgleda na sledeći način:

1. Čim objavite novi članak, a to za većinu blogova i portala nije više od 3 članka dnevno, uz svaki kao što je već uobičajena praksa na Fecebook-u stavite na status oficijelnog Google page vašeg brenda. Sa page-om vašeg brenda obično uvek treba sve da počinje.

2. Zatim autorski profil koji je napisao članak i naravno prati page vašeg Brenda odmah lupa +1 i šeruje dalje među svojim prijateljima šta je napisao. To je već 3 plusića.

3. Ostali profili lupaju +1 negde na članak (bilo u svom strimu bilu na oficijelnom pageu kako kad). Ne mora u trenutku objave, može i naknadno ideja je interakcija.

4. Stavljajte na status i URL-ove kategorija i tagove sa nekim provokativnim pitanjima, predstavite na Google plusu tag #vašbrend i td.

Posle ovih aktivnosti desiće se sledeće:

a. Neće postojati ni jedan članak sa 0 (nula) plus jednovanja.
b. Google plus statusi pojavljivaće se na SERP-ovima
c. Jačaće se uticaj i popularnost profila koji kreiraju sadržaj što je suštinski odgovor na spam, ali i povećanje CRT-a na SERP-ovima.
d. Provodite bar 30 minuta dnevno na ovoj mreži da bi mogli da ukapirate njen duh, finkcionlanost, specifičnost, a da biste inicirali algoritme da krenu da vas preporučuju već aktivnim korisnicima.
e. Bolja vidljivost brenda, što bi trebalo dovesti da vas ljudi spontano plus-uju i kasnije i linkuju

Sve ovo bi trebalo da dovede do stvaranje komjunitija oko vašeg brenda što je i suština cele priče.

Kakva su vaša iskustva sa Google plus socijalnom mrežom? Moj profil je ovde, page SeoExperta na linku, pa diskusiju možemo nastaviti i Google Plus-u!

Tagovi
Milan Todorović

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group . Posebno zainteresovan za nadolezeću revoluciju kvantnih računara. Aktivan na Twitteru @Todorovic. Ukoliko imate SEO nedoumicu, na pravom ste mestu za aktuelnu konsultaciju.

Komentariši

Klikni ovde da bi ostavio trag

Preporuka

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: