Hardcore SEO

SEO Audit – analiza web sajta (besplatna i plaćena)

Analiza sajta

Paradoksalno je to što SEO u osnovi ne razumeju ni programeri, ni dizajneri, kopirajteri, a često ni marketingaši. Razloga je puno, ali kako kaže naš najveći Adwords stručnjak Miroslav Varga, SEO je toliko multidisciplinaran da u trenutku pisanja ovog teksta postoji bar 5 SEO specijalizacija.

Nabrojimo ih:

  • Stručnjaci zaduženi za optimizaciju koda, JavaScript-a, css-a i brzine učitavanja. To su u osnovi front i backend programeri koji iz SEO ugla optimizuju brzinu rada sajta i omogućavaju Gugl botu nesmetano učitavanje, indeksiranje i razumevanje sadržaja koji se nalaze na sajtu.
  • Stručnjaci zaduženi za korisnički interfejs (UI). To su u osnovi web dizajneri i front end developeri koji moraju razumeti i poslovni model.
  • Stručnjaci zaduženi za korisnički doživljaj (UX) i optimizaciju konverzija. To su web dizajneri koji razumeju analitiku, prodaju i biznis model.
  • Stručnjaci zaduženi za on page faktore, uglavnom pisci koji razumeju HTML, onlajn marketing i pisanje za veb, kao i on page SEO.
  • Stručnjaci zaduženi za off page faktore, a to su SEO-i koji detaljno poznaju link bilding i analizu link profila, onlajn PR, sociologiju i psihologiju, digitalni marketing u najširem smislu reči, socijalne mreže i slično…

U ovom tekstu probaćemo da demistifikujemo pomenuti paradoks i damo kratke smernice šta je SEO audit, šta treba da sadrži profesionalna SEO analiza veb-sajta, koje su kritične tačke i koje su najčešće greške.

U tom smislu:

SEO audit (SEO revizija na srpskom) je proces sagledavanja svih problema veb-sajta nakon čijih otklanjanja dolazi do povećanje organske posete sa pretraživača.

Po urađenom SEO auditu dobijate dokument sa greškama na sajtu, razlozima i uputstvima za korekcije istih, ukoliko to radi vaš tim, odnosno potrebnu estimaciju sa cenom i rokovima, ukoliko angažujete našu agenciju da po principu ,,ključ u ruke“ obavimo sve specificirane zadatke da bi se ogranska poseta na vašem sajtu povećala.

Besplatna SEO analiza web sajta

Imate lep sajt, prepun korisnih informacija, ali ne rangira na Guglu? Pozovite nas na 0641277044 da pogledamo gde grešite?
Ova usluge namenjena je neprofitabilnim organizacijama, društveno odgovornim projektima, kao i natprosečno kreativnim blogerima koji nesebično dele znanje i unose dodatnu vrednost u onlajn prostor.

Ova usluga podrazumeva da se pomoću specijalnih alata proveri brzina sajta, da li sajt poseduje „canonical“ strukturu kojom se eliminiše duplicirani sadržaj, a zatim se kreće u istraživanje pravih ključnih reči.

Naša agencija svake godine potpuno besplatno napravi po nekoliko sajtova za projekte koji su društveno odgovorni, te ako smatrate da vaš projekat zaslužuje da bude sagledan, pošaljite nam mejl sa naslovom „Besplatna SEO optimizacija“.

Ali, ukoliko imate komercijalni projekat preko kog zarađujete, pa želite da povećate promet i profit, za vas je namenjena naredna usluga.

Profesionalna SEO analiza web sajta

Ne pretražujemo mi Internet, već Gugl bazu URL-ova
Profesionalna SEO analiza veb-sajta može biti namenjena internet prodavnicama, portalima, prezentacijama firmi, blogovima i slično.

Sastoji se iz nekoliko celina:

Tehnički SEO

  • Brzina sajta – ako je sajt spor, moramo preći na brži i jači server
  • (Crawling & Indexing ) – Da li Google Bot može da indeksira sajt (podaci iz Webmaster Tools-a ili Search konzole); Podsetimo se da mi ne pretražujemo Internet, već Gugl bazu podataka
  • Pregled redirekcija, URL struktura
  • Da li je sajt u potpunosti ili samo u delovima prilagođen mobilnim uređajima
  • Ostale tehnikalije: robots datoteka, XML i HTML mapa, Lokalni SEO, Schema.org i slično

On page SEO

  • Sređujemo arhitekturu, informacioni dizajn, skraćujemo broj klikova do cilja
  • Eliminiše se problem sa kanibalizacijima, tj. eliminišu se duplicirani sadržaji ,,canonical“ tagom
  • Uvodi se relevantan on page (meta titles, meta description & content) baziran na nameri korisnika i pravim ključnim rečima
  • Uvodi se strategija internog linkovanja
  • Uvodi se strategija kreiranja teksutalnih, video i grafičkih sadržaja bilo u oblasti usluga, proizvoda ili blog postova.

Off page SEO

  • Analiza ključnih reči konkurencije
  • Analiza link profila konkurencije
  • Analiza link profila samog veb-sajta: dofollow i nofollow linkova
  • Analiza citata i konteksta u kojima se pojavljuje vaš brend
  • Kreiranje strategije za indukovanje novih linkova: spontano (link earning) i gostovanjem (link building)
IskustvoPro
Online upit za profesionalnu SEO analizu veb-sajta

Milan Todorović

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group. Aktivan na Twitteru @Todorovic i Instagramu @seoexpert.rs. Uvek spreman za kvalitetnu SEO diskusiju!

Komentariši

Klikni ovde da bi ostavio trag

Instagramični SEO

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: