Konferencije

Google Engage u Srbiji i jačanje Adwords mreže

Iako je naša primarna delatnost SEO, tj. uslovno rečeno osvajanje besplatnih pozicija na SERP-ovima, sasvim prirodno je da SEO expert participira na konferencijama poput Google Engage programa i slično.

Dobili smo informaciju o Event’u i kao većina od sigurno 300+ ljudi, koliko nas je bilo, iskreno se obradovali pozitivnom odgovoru o potvrdi prisustva za ovaj događaj.

Google Engage portal u Srbiji
Google Engage portal u Srbiji

Pa evo par korisnih zaključaka koje želimo da podelimo sa Vama.

Da vas ne zamaramo formom, ultra ukusnim kolačima od divljeg grožđa uz sok od jagode i šumskog voća… sjajna atmosfera, puno kolega, ideje se roje i šire …

Centralna poruka, možda prenaglašenim korišćenjem Neuro markteting metoda je aktiviranje i korišćenje MKC naloga. MKC (My Client Center) je sistem za upravljanjem više adwords naloga. Ovo je odlično rešenje, treba par sati dok shvatite zašto je bitan, al prosto bez diskusije logujte se sa skroz novim mejlom i zakoračite, bar oni koji još nisu mnogo dublje u svet AdWordsa.

Adwords sa pratećim alatima, čak i za one koji ne žele da je koriste je sigurno nezaobilazno ikada stvoreno okruženje za ozbiljan nastup na webu, jer pomoću nje možete izmeriti ili uraditi:

1. Koliko se koja ključna reč ukuca puta,
2. Koliko su za koju ključnu reč vaši konkurentni spremni da plate,
3. Kakve su konverzije na određenoj ključnoj reči pre pokretanja SEO kampanje,
4. Kakve su uopšte konverzije Internet kanala
5. Kako biti prvi na Google u roku od pet minuta na reči koju izaberete 🙂
6. Naravno alati o idejama za fraze i slično …
7. Trendovi u praćenju ključnih reči i fraza su dragoceni

Naravno, ekspertiza u svakoj oblasti je dragocena, a naš utisak je da se Google sa svojim timom za Adria regiju iskreno potrudio da Adwords platformu preko Agencija približi korisnicima i u prodaji uvede upravo nas kao distributere i poddistributere oglasa, tj. krene aktivno da gradi Adwords mrežu specijalista u Srbiji.

To je stvarno lepa vest, predstavili su svoj tim, neki od njih su javno dali svoje kontakte što je dragoceno, i više puta napomenuli da će se potruditi da odgovore na svako relevantno pitanje.

Paralelno sa MKC nalogom možda suštinski bitna ideja na ovoj jednodnevnoj konferenciji je pravilno razumevanje važnosti Adwords Sertifikacije. Srbi su tradicionalno navikli da može sve na brzaka i pod sloganom „lako ćemo“. To se posebno ispoljava u situacijama kad nešto nije neobhodno.

Međutim, IT tehnologije prevashodno traže znanje, a marketing je proces koji potražuje interdisciplinarnu vezu između procesa na svim nivoima.

U cilju transparentnosti rada ka klijentima, iskrenosti ali i optimalnog korišćenja budžeta za reklamu permanentno usavršavanje je neophodno, a sertifikacija veoma zvučna forma.

Naravno, nemojte se zanositi mišlju da ćete bez meseci učenja i rada na Adwordsu uspeti da pozitivno savladate sertifikaciju. Iako je omogućeno besplatno polaganje ovog ispita, ako niste celim bićem u ovom poslu nemojte ni da pokušavate!

U cilju motivacije, evo nekoliko ideja kojima bi vas okuražili da istrajemo na ovom polju, jer je i naša agencija još uvek u procesu sertifikovanja.

– Sertifikovani partner zna kako da zauzme ceo SEO kanal i bukvalno svima koji pretražuju vašu nišu pod nos podmetne proizvod koji ste im namenili.
– Sertifikovani partner može mnogo više budžeta da uštedi, ili ono što je važnije za firme, da im omogući veći rast.
– Sertifikovani partner može da napuni vaš adsense kanal
– Sertifikovani partner može reklamirati vaš medij kod drugog medija
– Sertifikovani partner može mnogo više klijenta da obezbedi i mnogo više para da uzme od njih.

Nama se najviše dopalo izlaganje Ignjata iz Rumunije i njegovo nesebično deljenje znanja. Ako neko zna njegove koordinate na webu neka ih napiše kroz komentar, jer mi nismo nosili beležnicu.

Činjenice koje samo zapamtili od Ignjata:

– Delite svoje znanje i znaćete još više,
– U Srbiji praktično niko ne vodi blog o AdWordsu, eto mogućnosti da vas ljudi iz Google primete,
– Istrajati na blogu tako što ćete obećati prijateljima večeru ako prođe nedelja dana bez blog posta,
Adwords kanal je još rovit u Srbiji, pa uvek je lakše biti prvi u nečemu, nego kasniji istiskivati druge (ovo je definitivno opaska više predavača)

O impresijama i pozitivnom susretu sa ljudima iz Googla se može još puno toga dodati. Odlični motivacioni govornici su veoma profesionalno uradili svoj posao. Siguran sam da će biti blogera koji će pričati o inovacijama iz Google kuhinje: o Google naočarima, personalnim kućnim robotima, samostalnom automobilu… Naravno bilo je propusta. Jedan od direktora je promašio let iz Ciriha, pa kao i svuda i u Google se direktorima može puno toga. Naše je da ga ovom prilikom izribamo sa opaskom da konačno Google malo ozbiljnije uđe u priču oko kupivine avio karata 🙂

Šta još!

SEO, Adwords i Adsense platforme iako komplementarne discipline uslovno su povezane i zavisne. Za odlično korišćenje i pravilan nastup na Internetu svaki signal je bitan, a posle prvog Google Engage sastanka u Srbiji, imaćemo za pomoć Mario Janković Romana i Maju Magdelinić za sve što se tiče Adwords platforme. Podrška je raspoloživa preko emejla, telefona ili četa u okviru MKC centra. Živa Google podrška na samo jedan klik, jel malo?

Tagovi

Milan Todorović

Milan Todorović je SEO stručnjak i vlasnik specijalizovane SEO agencije za računarsko programiranje SeoExpert.rs. Autor je i urednik nekoliko online projekata, a ponosi se turističkim portalom TT Group. Aktivan na Twitteru @Todorovic i Instagramu @seoexpert.rs. Uvek spreman za kvalitetnu SEO diskusiju!

Komentariši

Klikni ovde da bi ostavio trag

Preporuka

Prijavite se na mejling listu


Pratite nas: